استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

اوج شید با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف از قبیل: طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، طراحی لوگو و مدیریت شبکه های اجتماعی، با برنامه ریزی و استراتژی قوی و با تدوین چشم انداز و تعیین هدف باعث توسعه فردی و توسعه شغلی شما می شود.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

توسعه فردی

آیا قسمت یا سرنوشت از قبل تعیین شده یا دست ماست؟

پاسخ

با شناخت علایق و کسب مهارت‌ها، سکان تغییر و تحول زندگی و شغل خودتون رو تو دستتون بگیرید و هدایت کنید.


 برای رسیدن به موفقیت کافیست عوامل عدم موفقیت را بشناسیم.



عوامل عدم موفقیت

دام خود کم بینی
  • کمبود عزت نفس
  • بی انگیزگی در به کارگیری مهارت‌ها
  • عادت مقایسه خود با اطرافیان
  • انتخاب سبک زندگی نامطلوب
  • افراط و تفریط در انتقادپذیری
  • عدم تصمیم‌گیری سالم
  • نا امیدی
نگرانی در مورد آینده
  • دلهره و اضطراب
  • دست کشیدن از تلاش
  • تلاش بی ثمر
زندگی در گذشته
  • تفکر در مورد اتفاقات ناراحت‌کننده
  • مرور خاطرات غم‌انگیز
  • احساس سرخوردگی
  • انزوا طلبی
  • بروز اختلال افسردگی
  • توجه به شکست و ناکامی
  • زود رنجی
  • ‌بی‌حوصلگی
  • بی‌نظمی در خواب، تغذیه و زندگی (امورات روزمره)
  • نرفتن دست و دل به تلاش و پویایی
  • کاهش تمایلات فردی
  • افت و خیز در سراسر زندگی
نگرانی در مورد آینده
  • دلهره و اضطراب
  • دست کشیدن از تلاش
  • تلاش بی ثمر
زندگی در گذشته
  • تفکر در مورد اتفاقات ناراحت‌کننده
  • مرور خاطرات غم‌انگیز
  • احساس سرخوردگی
  • انزوا طلبی
  • بروز اختلال افسردگی
  • توجه به شکست و ناکامی
  • زود رنجی
  • ‌بی‌حوصلگی
  • بی‌نظمی در خواب، تغذیه و زندگی (امورات روزمره)
  • نرفتن دست و دل به تلاش و پویایی
  • کاهش تمایلات فردی
  • افت و خیز در سراسر زندگی
ایستادگی در برابر تغییر
  • ترس از اتفاقات ناشناخته در آینده
  • عدم آگاهی کافی
  • عدم اعتقاد به این که تغییر کردن ضروری می باشد
  • انکار و واکنش ناخودآگاه
  • عدم اعتماد به آنچه اتفاق خواهد افتاد
  • عدم اعتماد به این که تغییر کردن موثر است
  • تجارب تلخ گذشته
  • نگرش سنتی
ایستادگی در برابر تغییر
  • ترس از اتفاقات ناشناخته در آینده
  • عدم آگاهی کافی
  • عدم اعتقاد به این که تغییر کردن ضروری می باشد
  • انکار و واکنش ناخودآگاه
  • عدم اعتماد به آنچه اتفاق خواهد افتاد
  • عدم اعتماد به این که تغییر کردن موثر است
  • تجارب تلخ گذشته
  • نگرش سنتی
آدم های منفی باف
  • بدبین و نگران هستند
  • بسیار حساسند و از زمین و زمان شاکیند
  • از منطقه امن خود بیرون نمیایند و همیشه در حالت پیش فرض زندگی می کنند
  • در زندگی موفق نبوده اند و چیزهای خوب زندگی را نمی بینند
  • انرژی شما را می مکند و برای شما تعیین تکلیف می کنند
  • از پنهان کاری لذت می برند
گله و شکایت ناسپاسی
  • کند کردن پیشرفت در زندگی
  • لذت نبردن از زندگی
  • اتلاف وقت بیش از حد
  • از دست دادن فرصت ها
  • تضعیف روحیه
  • از دست دادن شانس موفقیت
  • خسته و درمانده شدن
  • شکست و ناامیدی
  • منفی بافی و منفی گرایی
چه باید کرد؟

اینا همه رو گفتیم و اما کمربنداتون رو ببندید …

جملات زیر را با صدای بلند تکرار کنید!

  • من لیاقت یه زندگیه بسیار عالی رو دارم، زندگی‌ای سرشار از بهترین‌ها
  • این دقیقا همون چیزیه که مدت‌هاست به عنوان رویا یا حتی آرزو به دنبالشم
  • من یه انسان متشخص و کاملا خوبی هستم که لیاقت روابطی صحیح و سالم تو یه چارچوب معلوم شده رو دارم
  • حق مسلم من، داشتن یه شغل یا انجام یه کاره ارزشمنده و رسیدن به موفقیت‌های فوق‌العاده
  • این‌ها دقیقا دلیل و طلب من از زندگیه
  • برای رسیدن به طلبم از زندگی، من دقیقا برگزیده شدم
  • من فوق العاده‌ام و هرگز کسی مثل من تو تاریخ بشری وجود نداشته
  • من خاصم و توانایی‌های عالی و دست نخورده‌ای دارم

ماهیت ذهن

  • ذهن حتی رو دستگاه گوارش و واکنش‌های شیمیایی خون تاثیر میذاره
  • ذهن فوق‌العاده قدرتمنده و همه چیز رو تحت کنترل خودش قرار میده
  • وظیفه ذهن، تولیده افکاره (گذشته| آینده | خود کم بینی | عدم تغییر)
  • این ذهن منه که دنیای بیرون منو میسازه
پارامترهای ذهنی







  • ۹۷/۱۲/۰۱
  • اوج شید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی