به شدت سریع
هدف اوج شید، استفاده از طرح های ساده و خلاق، بدون استفاده از طرح های کپی و سنگین بصیری، به صورت طرحی خلاق و کاربردی به صورت مینیمالستی و جالب برند شما را توضیح دهد.
قسمتی از کار اوج شید، خوشحال کردن همه می باشد. در این صورت اوج شید به برطرف کردن مشکلات کمک می کند و نظر ها و ایده های نو برند شما را جستجو می کند، تا مفید ترین خدمات مطابق با سلیقه و اصول برندیگ شما را کشف می کند.
خیلی راحت و آسان است، هنگامی که شما در مورد برند و محصولات خود برای اوج شید صحبت می کنید و اوج شید برند شما را بر اساس هویت بصری نو خود، به همراه محتوای سفارشی آماده می کند.
طراحی و ماجراجویی
خلاقیت و استعداد همیشگی است. به این معناست، اگر برای هر کاری تمرین و تلاش کنید به راحتی می توانید انجام دهید. با تلاش همیشه می توانیم به موفقیت خود ادامه دهیم. این پایان نیست. در مسیر درست، سایه ها با ما همراه هستند ولی ما در جهت مخالف قرار داریم.
هویت بصری برند
هویت بصری برند (هویت بصری سازمانی) مجموعه ای از ساختارها و باید و نباید های بصری بر اساس هویت برند است.
هنگامی که برندی قرار است وارد عرصه بازار شود، اگر انسجام و یکپارچگی بصری، فکر شده باشد و به صورت هوشمندانه نباشد، مطمئن باشید به سمت نابودی می رود.
- ۹۸/۰۲/۱۴
- اوج شید