استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

اوج شید با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف از قبیل: طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، طراحی لوگو و مدیریت شبکه های اجتماعی، با برنامه ریزی و استراتژی قوی و با تدوین چشم انداز و تعیین هدف باعث توسعه فردی و توسعه شغلی شما می شود.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

به شدت سریع

هدف اوج شید، استفاده از طرح های ساده و خلاق، بدون استفاده از طرح های کپی و سنگین بصیری، به صورت طرحی خلاق و کاربردی به صورت مینیمالستی و جالب برند شما را توضیح دهد.

 همکاری و هماهنگی با مشتری

قسمتی از کار اوج شید، خوشحال کردن همه می باشد. در این صورت اوج شید به برطرف کردن مشکلات کمک می کند و نظر ها و ایده های نو برند شما را جستجو می کند، تا مفید ترین خدمات مطابق با سلیقه و اصول برندیگ شما را کشف می کند.

 نیازی به جستجو نیست

خیلی راحت و آسان است، هنگامی که شما در مورد برند و محصولات خود برای اوج شید صحبت می کنید و اوج شید برند شما را بر اساس هویت بصری نو خود، به همراه محتوای سفارشی آماده می کند.

 تجزیه و تحلیل کار
وقتی که ما با هم کار می کنیم، این همان موفقیت است که در طول مسیر اتفاق می افتد

چرا اوج شید را انتخاب کنید؟
هدف ما این است که هویت بصری جدیدی به کسب و کارتان ببخشیم



طراحی و ماجراجویی

خلاقیت و استعداد همیشگی است. به این معناست، اگر برای هر کاری تمرین و تلاش کنید به راحتی می توانید انجام دهید. با تلاش همیشه می توانیم به موفقیت خود ادامه دهیم. این پایان نیست. در مسیر درست، سایه ها با ما همراه هستند ولی ما در جهت مخالف قرار داریم.

هویت بصری برند

هویت بصری برند (هویت بصری سازمانی) مجموعه ای از ساختارها و باید و نباید های بصری بر اساس هویت برند است.

هنگامی که برندی قرار است وارد عرصه بازار شود، اگر انسجام و یکپارچگی بصری، فکر شده باشد و به صورت هوشمندانه نباشد، مطمئن باشید به سمت نابودی می رود.


  • ۹۸/۰۲/۱۴
  • اوج شید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی