استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

اوج شید با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف از قبیل: طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، طراحی لوگو و مدیریت شبکه های اجتماعی، با برنامه ریزی و استراتژی قوی و با تدوین چشم انداز و تعیین هدف باعث توسعه فردی و توسعه شغلی شما می شود.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

توسعه شغلی


خلق ایده

به طور کلی خلق ایده های خلاقانه کسب و کار برای بعضی از افراد به راحتی آب خوردن است. اما بخش باقی مانده افراد در خلق ایده های کسب و کار جدید بسیار ضعیف هستند. ممکن است بارها برای خلق یک ایده جدید و خلاقانه برای شروع یک کسب و کار فکر کرده باشید اما به نتیجه نرسیده باشید. این مشکل بسیاری از افراد است. در پایان این مطلب اطلاعات کافی برای خلق ایده کسب و کار در اختیار شماست.

بدون شک تحقیقاتی که در زمینه خلاقیت و نوآوری انجام می شود می تواند به حل این مشکل کمک بسیار زیادی کند. تمرین و تلاش کافی برای توجه کردن به مشکلات و نیاز ها می تواند مسیر شما را برای پیدا کردن ایده های خلاقانه کسب و کار هموار کند.

بیشتر بدانید!


بازاریابی دیجیتال

  • بازاریابی وب
  • بازاریابی محتوا
  • شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی ویدئویی
  • بازاریابی ابری
  • بازاریابی موبایل
  • بازاریابی تحت WI-FI
  • بازاریابی اینفلوئنسر

کسب و کار آنلاین

صفحه ی فرود یا لندینگ پیج

به اولین صفحه ای که کاربران، از طریق موتورهای جستجو به آن هدایت می شوند لندینگ پیج یا صفحه فرود گفته می شود. لندینگ پیج ها دارای خصوصیاتی هستند که آن ها را از سایر صفحات سایت مجزا می سازد. معمولا یک لندینگ پیج اهداف خاصی را دنبال می کند.

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی در اصل همانند یک فروشگاه واقعی عمل می کند با این تفاوت که در فروشگاه اینترنتی مشتری تنها با استفاده از اتصال اینترنت می تواند محصولات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری خریداری نماید.

ایمیل مارکتینگ

در بسیاری از مواقع وب مسترها با دریافت ایمیل مشتریان و بازدیدکنندگان سایت، به طور مداوم آن ها را در جریان خبرها، تخفیفات، محصولات جدید و پیشنهادات خود قرار می دهند. ایمیل مارکتینگ در امر تبدیل کاربران وب سایت به مشتریان بالقوه و وفادار بسیار اهمیت دارد.

سئو

 Search Engine Optimization است که به اصلاح بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو گفته می شود، به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجوگر با روش‌های غیر اخلاقی نیست بلکه در حقیقت روشی است برای بهبود ترافیک و محتوای سایت طبق الگوریتم پیشنهادی موتورهای جستجوگر.

سوالات متداول در حوزه توسعه شغلی

اوج شید چه خدماتی ارائه می دهد؟

چطور می تونم از خدمات اوج شید استفاده کنم؟

چطور از کیفیت خدمات اجرا شده اطمینان داشته باشم؟

پرداخت پروژه ها در اوج شید چگونه است؟

پشتیبانی اوج شید از من چگونه است؟


نظرات (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی