استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

اوج شید با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف از قبیل: طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، طراحی لوگو و مدیریت شبکه های اجتماعی، با برنامه ریزی و استراتژی قوی و با تدوین چشم انداز و تعیین هدف باعث توسعه فردی و توسعه شغلی شما می شود.

پیوندهای روزانه

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در فرآیند توسعه و موفقیت هر کسب وکار، داشتن ویترین و معرفی خدمات کسب و کار، در فضای مجازی بسیار بااهمیت است. در عصر حاضر وب سایت ها به عنوان بزرگترین پایگاه اینترنتی در این خصوص به کار گرفته می‌شوند. بنابراین در طراحی وب سایت شما، داشتن تجربه و علم به روز برای خلق یک ویترین و مکانی در خور کسب وکارتان اهمیت بسیاری دارد.

  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی

اگر برای ارزیابی محتوای خود با تعداد زیادی معیار مواجه هستید و نمی‌توانید تشخصی دهید که کدام معیار برای شما مناسب است و اگر نمی‌دانید این معیارها چه چیزی هستند، چه کاربردی دارند و چگونه محاسبه می‌شوند.

اوج شید به کمک الگوریتم‌های انتخاب معیار شما را کمک خواهد کرد.

شبکه های اجتماعی خود را به ما بسپارید و به بیشترین میزان بازدهی در کمترین زمان ممکن دست یابید.

  • ۰
  • ۰

به شدت سریع

هدف اوج شید، استفاده از طرح های ساده و خلاق، بدون استفاده از طرح های کپی و سنگین بصیری، به صورت طرحی خلاق و کاربردی به صورت مینیمالستی و جالب برند شما را توضیح دهد.

 همکاری و هماهنگی با مشتری

قسمتی از کار اوج شید، خوشحال کردن همه می باشد. در این صورت اوج شید به برطرف کردن مشکلات کمک می کند و نظر ها و ایده های نو برند شما را جستجو می کند، تا مفید ترین خدمات مطابق با سلیقه و اصول برندیگ شما را کشف می کند.

 نیازی به جستجو نیست

خیلی راحت و آسان است، هنگامی که شما در مورد برند و محصولات خود برای اوج شید صحبت می کنید و اوج شید برند شما را بر اساس هویت بصری نو خود، به همراه محتوای سفارشی آماده می کند.

  • ۰
  • ۰

خدمات برندینگ

با گسترش فناوری های دیجیتال، یک سری مفاهیم مربوط به این عرصه نیز شکل گرفت. به یک محصول یا خدمات در فضای دیجیتال که مورد توجه مدیران کسب و کار قرار گرفته است. بردینگ دیجیتال واعتباربخشی گفته می شود.

ساخت برند در کسب وکارهای سنتی نیز مورد توجه بسیاری از مدیران بوده است. با این تفاوت که اعتبار بخشی و برندینگ در یک کسب و کارهای سنتی مستلزم زمان زیاد و تنها به منطقه فعالیت آن کسب و کار محدود می شود. ولیکن در عصر دیجیتال با توجه به تئوری دهکده جهانی و ایجاد کسب و کارهای بین الملل، به مرور تمرکز مدیران کسب و کار برای ایجاد یک برند فرا منطقه ای بیشتر می شود. این فراگیری مباحث تخصصی در این نوع از بازاریابی، روزبه روز مورد توجه قرار می گیرد.