استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

استراتژیست توسعه فردی و شغلی

توسعه فردی و شغلی، طراحی و بهینه سازی سایت، طراحی لوگو و کارت ویزیت، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

اوج شید با ارائه خدمات حرفه ای در زمینه های مختلف از قبیل: طراحی سایت، بهینه سازی و سئو سایت، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا، طراحی لوگو و مدیریت شبکه های اجتماعی، با برنامه ریزی و استراتژی قوی و با تدوین چشم انداز و تعیین هدف باعث توسعه فردی و توسعه شغلی شما می شود.

پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

دیجیتال مارکتینگ

مدیریت شبکه های اجتماعی

اگر برای ارزیابی محتوای خود با تعداد زیادی معیار مواجه هستید و نمی‌توانید تشخصی دهید که کدام معیار برای شما مناسب است و اگر نمی‌دانید این معیارها چه چیزی هستند، چه کاربردی دارند و چگونه محاسبه می‌شوند.

اوج شید به کمک الگوریتم‌های انتخاب معیار شما را کمک خواهد کرد.

شبکه های اجتماعی خود را به ما بسپارید و به بیشترین میزان بازدهی در کمترین زمان ممکن دست یابید.

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام ، کارکرد اصلی سیستم های فالوور می باشد. اینکار با ثبت پیج اینستاگرام خود و رقبایتان آغاز می شود و تا زمانی که تعداد فالوور شما به حد مد نظرتان نرسد ، سیستم به کار خود ادامه می دهد.

افزایش فالوور در اینستاگرام به صورت افزایش فالوور واقعی می باشد و فالوور غیر واقعی به شما ارائه نمی شود. همچنین با استفاده از سیستم های فالوور پیج شما با افزایش فالوور ایرانی در اینستاگرام همراه است.

افزایش ممبر تلگرام

در این روش ما به کاربران تلفن همراه، نوتیفیکیشن ارسال می کنیم و از آنها محترمانه درخواست می کنیم در کانال شما عضو شوند و افراد با میل خودشان با دیدن موضوع کانال عضو می شوند.

در روش ارسال نوت جذب ممبر کم بوده ولی بازدهی آن عالی است. لازم به ذکر است بخاطر تکنولوژی خاص و پیچیده بودن آن برای توسعه دهندگان، قیمت زیادی دارد و نسبت به سایر روش های دیگر به صرفه نیست.


پکیج استاندارد فالوور ایرانی، واقعی و هدفمند

لیست زیر حاوی تمامی پکیج های افزایش فالوور کاملا ایرانی ، واقعی ، هدفمند به صورت تعدادی می باشد . بدین صورت که ربات افزایش فالوور اینستاگرام های فالوور تا رسیدن تعداد فالوور های پیج اینستاگرام شما به تعداد مورد نظر به کار خود به صورت 24 ساعته ادامه می دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت اوج شید مراجعه کنید.
  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • اوج شید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی